Szukam miłości od zaraz

Szukam miłości od zaraz

Postautor: matrymoniusz » 10 lis 2014, 18:00

Witajcie,

długo się zastanawiałem, czy dobrze robię pisząc taki post. Ale chyba jednak dobrze.
Jestem samotnym ojcem, rocznik 1980; zostałem sam z czteroletnią córeczką. Żona nas opuściła, poznała kogoś w Kanadzie i tam już została na stałe. Sąd przyznał mi opiekę nad córeczką, nie miał żadnych wątpliwości. To było ponad dwa lata temu. Mieszkam w Wawie, konkretnie w Rembertowie. Nie wyglądam jak model ani żaden gwiazdor, zwyczajny facet kochający swoją córeczkę i szukający miłości. Mam normalną pracę biurową, własne mieszkanie ale brakuje i tej drugiej połowy, która pokocha nie tylko mnie ale także moją Sandrę. Może któraś z forumowiczek też szuka swojej drugiej połowy a może jej koleżanka. Warunek - musi być chemia między wami, córeczką i partnerką. Chcę zacząć wszystko od nowa.
Wygląd nie jest dla mnie najważniejszy, ale jakoś nie przepadam za kobietami tęgimi, za dużo kobiety w kobiecie to jednak za dużo dla mnie. Każdej zainteresowanej osobie chętnie podeślę na maila nasze zdjęcia, spróbować warto.

Marko
matrymoniusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 10 lis 2014, 17:51
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Szukam miłości od zaraz

Postautor: daga » 10 lis 2014, 18:02

Dobrze zrobiłeś, pewnie kogoś znajdziesz. Życzę powodzenia, choć sama nie jestem zainteresowana. Działaj ;)
daga
 
Posty: 2
Rejestracja: 17 paź 2014, 12:47
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Szukam miłości od zaraz

Postautor: rybcia87 » 10 lis 2014, 18:04

No takiego posta to tutaj jeszcze nie było. Ale to chyba nie jest portal matrymonialny.
rybcia87
 
Posty: 2
Rejestracja: 21 wrz 2014, 18:30
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Szukam miłości od zaraz

Postautor: lumaja » 10 lis 2014, 18:07

Dużo piszesz o wyglądzie kandydatki, że niby nie jest najważniejszy, ale musi być chuda. Sam napisałeś że nie wyglądasz jak gwiazdor a od innych wymagasz. Nie jest coś nie tak Marko??
lumaja
 
Posty: 1
Rejestracja: 19 sie 2014, 8:06
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Szukam miłości od zaraz

Postautor: dreamgirl » 10 lis 2014, 18:09

lumaja pisze:Dużo piszesz o wyglądzie kandydatki, że niby nie jest najważniejszy, ale musi być chuda. Sam napisałeś że nie wyglądasz jak gwiazdor a od innych wymagasz. Nie jest coś nie tak Marko??

No właśnie, a jak ty wyglądasz. Takimi warunkami na początku zniechęcasz fajne dziewczyny. Masz kasę masz laskę, nie masz kasy to nie wybrzydzaj
dreamgirl
 
Posty: 3
Rejestracja: 05 wrz 2014, 19:37
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Szukam miłości od zaraz

Postautor: igusia » 10 lis 2014, 18:11

dreamgirl pisze:
lumaja pisze:Dużo piszesz o wyglądzie kandydatki, że niby nie jest najważniejszy, ale musi być chuda. Sam napisałeś że nie wyglądasz jak gwiazdor a od innych wymagasz. Nie jest coś nie tak Marko??

No właśnie, a jak ty wyglądasz. Takimi warunkami na początku zniechęcasz fajne dziewczyny. Masz kasę masz laskę, nie masz kasy to nie wybrzydzaj


Ej no chyba przesadziłaś, on nic takiego groźnego nie napisał. Nie bądźcie czarownicami
igusia
 
Posty: 3
Rejestracja: 26 cze 2014, 18:42
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Szukam miłości od zaraz

Postautor: supernowa » 10 lis 2014, 18:13

Kogoś znajdziesz, a ile czasu już szukasz?
supernowa
 
Posty: 1
Rejestracja: 27 lip 2014, 22:03
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Szukam miłości od zaraz

Postautor: matrymoniusz » 10 lis 2014, 18:17

supernowa pisze:Kogoś znajdziesz, a ile czasu już szukasz?


dzięki, jeszcze nie szukałem, to mój pierwszy raz. Ale na mnie naskoczyłyście za tą malutką wzmiankę o nadwadze. Dziewczyny wyluzujcie
matrymoniusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 10 lis 2014, 17:51
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Szukam miłości od zaraz

Postautor: karla86 » 10 lis 2014, 18:20

A swoje zdjęcie może byś wstawił
karla86
 
Posty: 2
Rejestracja: 03 sie 2014, 14:34
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Szukam miłości od zaraz

Postautor: natala » 10 lis 2014, 18:23

Marko,

nie szukasz miłości tylko chce ci się postukać. Jakbyś miłości szukał, nie byłoby takich farmazonów w twoim poście. Tyle w temacie
natala
 
Posty: 2
Rejestracja: 28 lip 2014, 21:48
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Następna

Wróć do Samotni rodzice

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron